Pedalla Türkiye 51.Gün ( Ürgüp – Göreme )

Ürgüp, Göreme, Ortahisar

02 Temmuz 2007 Ürgüp – Göreme

Can Dede bugün çalışıyor ve bende bugünü sevgili İsmail Ağıllı arkadaşımız ile Kapadokya bölgesini gezerek geçireceğim. Saat 10-11’e kadar uyuyorum ve öğleden sonra 13:30 gibi buluşuyoruz İsmail ile. Benim bidikletim yüklü olarak Can Dedenin evinde beklerken bende Can Dedenin bisikletini alıyorum ve onunla pedallamaya başlıyorum.

Ürgüp’ten çıkıp Göreme ve Ortahisar dolaylarında gezmeye başlıyoruz. Kâh MTB parkurlarında, kâh yürüyüş yollarında pedal çevirerek harika zaman geçiriyoruz. Bu konuda daha fazla yazacak birşey yok, bence bütün günü fotoğraflar çok daha iyi anlatacaktır… 😉

Gezintiye çıkalı çok az zaman geçtikten sonra yolumuz üzerinde yavru bir kuş buluyoruz. Biraz elimize alıp yüksek bir yerlere koymaya çalışsakta onun niyeti bir an önce uçmak. 🙂 Tabi sonuç başarısız. Çok geçmeden bizden kaçacak kadar havalanabiliyor tabi.

Kapadokya’nın muhteşem toprak yapısı eşsiz güzellikte manzaraları ile süslü…

Bu vadilerde pedal çevirmenin zevki kesinlikle hiç bir şey ile karşılaştırılamaz…

Geldiğimiz bu nokta gün batımında şarap yudumlanan ve dünyanın en güzel gün batımının izlendiği noktalardan birisi. Bu gördüğünüz vadi gün batımında kıpkırmızı bir renge bürünüyor. Bu görüntüye kadeh kaldırmak ise muhteşem birşey… 😉

Ben manzaradan gözlerimi alamıyorum…

Sevgili İsmail ile hatıra fotoğrafı çekiliyor…

Ardından bu güzel manzara ile birlikte yürüyüş yolunda pedal çevirmeye başlıyoruz. Deneyimim pek olmasada MTB parkuru olarak biraz birşeyler yapabiliyorum. 🙂 En azından İsmail’e yetişiyorum. 🙂

Arada bir kendimizi çekmeyi ihmal etmiyoruz tabi. Bu güzellikleri ölümsüzleştiriyoruz kendimizle birlikte.

Çıkılamayan yerlerde biz taşıyoruz tabi ki bisikletimizi. 🙂

Kapadokya’nın güzellikleri…

İsmail’in lastiğinin patladığını fark ediyoruz ve vakit kaybetmeden yapmaya çalışıyoruz.

Sonrasında geziye tüm hız ile devam…

Ortahisar manzarasında ben. 🙂

Küçük geziler için kiralanabilen bir deve… 🙂

Ürgüp’e doğru geliyoruz artık, hemen ilerisi Ürgüp…

Burada teleskop ile Kapadoya’yı çok daha ayrıntısı ile gözlemleyebiliyorsunuz.

Kuş bakışı Ürgüp fotoğrafı, buradan sonra MTB Türkiye Kupasının yapıldığı parkura giriyoruz ve burada pedal çeviriyoruz.

Ürgüp merkeze varıyoruz ve bu güzelim yerlerin zamanla yıkıldığına şahit oluyoruz. Burada görüldüğü gibi.

Ürgüp merkezden bir kaç manzara…

Gezinti sonrasında eve dönüyoruz ve İsmail’e beni yalnız bırakmadığı için çok teşekkür ediyorum. Bu güzel günü güzel bir şekilde devam ettirmek üzere Hakan, Can Dede ve ben evden araç ile çıkıyoruz ve Göreme, Zelve dolaylarına gidiyoruz. Bir kaç yer dolaşıyoruz…

Sonrasında ise MTB Milli Takım arkadaşlarımız ile buluşuyoruz ve hep birlikte bir akşam yemeği yiyoruz. Hepsi ile tek tek tanışıyoruz ve bisiklet hakkında konuşuyoruz.

Aramızda bir kaç fark var. Bir çoğumuzun bildiği gibi; ben yolda olmak için pedal çeviriyorum, onlar ise finale en önce ulaşmak için pedal çeviriyorlar. Benim yolda gördüklerim yoldaşlarım, onların gördükleri rakipleri… 🙂 Tabi bu farklar biraz daha uzatılabilir…

Yemeğin ardından Zelve’ye gidiyoruz ve Senfoni orkestrasının muhteşem konserini dinliyoruz. Sonrasında eve dönüyoruz ve sabah erken yola çıkacağım için hemen uyuyorum…

Sevgi ve Saygılarımla…

Pedalla Türkiye 51.Gün ( Ürgüp – Göreme )” üzerine 6 düşünce

• 26 Ocak 2011, 09:18
    Permalink

Çok yakında buralarda omuz omuza pedallamak üzere.:))
    Turunu etap etap zevkle takip ediyorum.

Sevgiler.

• 26 Ocak 2011, 13:08
    Permalink

evet bende oralarda pedal çevirmek isterim…çok hoş….

• 26 Ocak 2011, 18:00

Serkancığım ; çok güzel bir gezi…ayaklarına yüreğine sağlık..bende bu gölgede pedallamak istiyorum..mayıs ayında kısmetse.. bana bir güzergah çıkarırmısın..ykiroglu@hotmail.com

sevgiler selamlar…Yavuz KIROĞLU

• 26 Ocak 2011, 20:01
    Permalink

Fotoğraflar o kadar mükemmel ki beni acaba gittiğim yer Ürgüp değilmiydi diye düşündürüyor…

• 26 Ocak 2011, 22:45

Merhaba Sevgili Can Abicim,
    Muğla’ya çok az yolum kaldı. 🙂 Takibin için çok teşekkür ederim…

Merhaba Semih Hocam,
    Kapadokya bisiklet için bir cennet. Mutlaka gidip oralarda pedallamak gerekiyor…

Merhaba Yavuz Abicim,
    Beğenmene çok sevindim, tabi ki senin için güzel bir rota çıkartabiliriz. Mail adresinden ulaşacağım abicim…

Sametcim,
    Ürgüp olarak değilde, Kapadokya bölgesi olarak düşünürsek eşsiz güzellikte olduğunu ve tam bir labirent gibi olduğunu görebiliriz.
    Daha görüp gezilecek çok yerleri var emin olabilirsin…